"Miközben megpróbálunk mindent megtanítani gyermekeinknek az életről, gyermekeink megtanítják nekünk, hogy miről is szól az élet." (Angela Schwindt)
Daisypath Happy Birthday tickers

2010. október 6., szerda

Ez történt a zenebölcsiben:

Már nagyon kíváncsi voltam vajon, hogy viselkedne Barnus gyerekek társaságában. Mivel újra indult a zenebölcsi, így gondoltuk veszünk egy bérletet.
Cseppet sem lepődött meg ahogy bementünk. Picit üldögélt az ölemben majd elindult felfedező útra, jött-ment, minden gyereket megpiszkált, mindent megnézett. Amikor Éva néni lehalkította a zenét Barnus odament és egy véletlen mozdulattal visszahangosította, majd elszedte Léna babáját és megpróbálta kivenni a cumit a szájából. A gitár hangját tátott szájjal figyelte, engem ott is hagyott , hogy közelebbről megnézhesse honnan jöhet ez a hang. Azután felborította a 14 hónapos Bálintot, mire az sírni kezdett. Azt hittem a sírás hallatán ő is rázendít, mivel ekkorra már 3-an sírtak, de nem ijedt meg, ugyanúgy turkált tovább a hangszeres kosárban.
Ahogy kiléptünk az épületből elaludt, az sem zavarta amikor otthon levetkőztettem. Ki sem nyitotta a szemét, totál kiütötte a muzsika.
Ébredés után megette az ebédjét ...és a másnapra szánt ebédjét is. :)
Én már alig várom a jövő hetet , hogy újra mehessünk, de szerintem neki is nagyon tetszett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Second Birthday tickers