"Miközben megpróbálunk mindent megtanítani gyermekeinknek az életről, gyermekeink megtanítják nekünk, hogy miről is szól az élet." (Angela Schwindt)
Daisypath Happy Birthday tickers

2010. október 18., hétfő

Tényleg ő az?

Ma nagyon megijedtem, hogy nem jó gyereket hoztam haza a zenebölcsiből.
Ugyanis nekiláttam délben hűtőt olvasztani és takarítani, ami mint tudjuk nem egy 10 perces meló. Gondoltam jobb ha Barnusunk nem zavar és betettem a kiságyba 3 könyvvel. Talán 5 percig bírja, tippeltem, de tévedtem. Szinte végig ott olvasgatott amíg én takarítottam. Ez olyannyira nem jellemző rá, hogy a munka befejeztével átvizsgáltam, hogy vajon tényleg a saját fiamat hoztam e haza.
Hál' Istennek ő volt.
Vannak ilyen napjai. (Akadnak) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Second Birthday tickers