"Miközben megpróbálunk mindent megtanítani gyermekeinknek az életről, gyermekeink megtanítják nekünk, hogy miről is szól az élet." (Angela Schwindt)
Daisypath Happy Birthday tickers

2011. április 22., péntek

20 perc mozdulatlanul

Bizony, bizony! Kicsi Barnusunk ma bebizonyította, hogy erre is képes.
Bábszínházban voltunk kettesben. Olyan helyet kerestem ahol nem zavarunk majd senkit ha Barnus beindul és könnyen tudunk menekülni. Már elfogadtuk, hogy ő nem bír egy helyben maradni, kukacos a popsikája, mindig megy, mindig pakol, mindig magyaráz, hát ehhez alkalmazkodunk.
Az ölembe ültettem, karjaimmal biztonsági övet képezve, hogy majd lefogom. Cumisüveg, rongyi...előkészítve,azzal is nyerek pár percet.
...és egyszer csak azt vettem észre , hogy valami nem stimmel.  Barnus nem moccan. Szája nyitva, és mozdulatlanul nézi az előadást. Már kezdett erőteljesen zsibbadni a lában, de meg sem mertem moccanni. Végig ült, tapsolt, nevetett, élvezte, mint egy igazi nagyfiú.
Szuper kis előadás volt. Már meg is rendeltem a következőre a jegyeket.

Ezt néztük: Almafácska

Előadások 0-3 éveseknek 
Május- Június

Május 15. vasárnap 9.30 és 11.00   Kukucs!
Május 22. vasárnap 10.00  Hinta palinta
Június 18. szombat 9.30 és 11.00 Piros! Sárga? Kék.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Second Birthday tickers