"Miközben megpróbálunk mindent megtanítani gyermekeinknek az életről, gyermekeink megtanítják nekünk, hogy miről is szól az élet." (Angela Schwindt)
Daisypath Happy Birthday tickers

2011. november 29., kedd

2 éve




"Felragyogott a Nap is, mikor megszülettél,
Miként az én szívem, amikor rám néztél.
Ott, abban a percben megváltozott minden,
Gyémántként ragyogtad be
 eddigi életem
Boldogságot hoztál picinyke kezedben
Olyan érzést, mellyel szárnyalhatott lelkem.
Egyetlen mosolyod elva
rázsolt engem
Megnyugtatta aggódó, anyai szívem.
                     Akkora kincs vagy, melyről álmodni sem mertem
                 De itt vagy, szinte el sem hiszem, köszönöm Istenem!
                            Vigyázni fogok rád, mert te vag
y a mindenem
                                                  Az én picike kisfi
am
                                               Mosolygós gyermekem!
"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Second Birthday tickers